Klantenservice Vakantieadressen.nl

Wij willen u vragen er rekening mee te houden dat het op onze klantenservice op dit moment erg druk is. Heeft u een vraag, raadpleeg dan eerst onderstaande 'veel gestelde vragen'. Is uw vraag nog niet beantwoord, gebruik dan bij voorkeur onderstaand contactformulier, zodat wij uw vraag rustig bij gelegenheid kunnen beantwoorden.

Veel gestelde vragen

  • De positie en werkwijze van Vakantieadressen.nl
  • Hoe kan ik een vakantiehuis reserveren?
  • Kan ik mijn vakantie annuleren?
  • Kan ik mijn vakantie wijzigen?
  • Wie is het aanspreekpunt voor mijn vakantie?
  • Als ik een reserveringsaanvraag plaats, heb ik dan het vakantiehuis direct geboekt?
  • Betalen en betaaltermijnen
  • Kan ik telefonisch contact opnemen met de verhuurder?
  • Is de beschikbaarheid actueel?
  • Waar vind ik de actuele prijzen?
  • Kan ik een bezichtiging inplannen?
  • Kan ik een optie plaatsen?
  • Is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?
  • Waar vind ik de adresgegevens van een accommodatie?

De positie en werkwijze van Vakantieadressen.nl

Wij vinden het belangrijk om transparant te zijn over onze positie. Hierover kunnen wij kort zijn: wij (Vakantieadressen.nl) zijn enkel een tussenpersoon die met behulp van onze website u de mogelijkheid biedt om rechtstreeks in contact te komen met de verhuurder van een vakantiehuis.

Dit houdt in dat verhuurders de website van Vakantieadressen.nl gebruiken om hun vakantiehuis aan te bieden aan u als potentiële gast. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om via onze website vakantiehuizen te zoeken en te vergelijken. Vakantieadressen.nl heeft een dusdanige werkwijze die erop ziet dat er een rechtstreeks contact ontstaat tussen u en de verhuurder. Hierbij houden wij ons enkel bezig met het faciliteren van een website via waar dit contact tot stand kan komen. Als u contact zoekt met de verhuurder (bijvoorbeeld door een vraag te stellen, een optie aan te vragen of een reserveringsaanvraag te doen), zal deze verhuurder uw bericht rechtstreeks ontvangen. Tijdens dit contact kunnen u en de verhuurder besluiten om een (boekings)overeenkomst aan te gaan.

Vakantieadressen.nl laat u en de verhuurder geheel vrij om een (boekings)overeenkomst naar eigen inzicht vorm te geven. Met '(boekings)overeenkomst' wordt bedoeld: iedere overeenkomst (schriftelijk, mondeling of in welke vorm dan ook) en/of afspraken (schriftelijk, mondeling of in welke vorm dan ook) die gemaakt zijn tussen de gast(en) en de verhuurder. Wij benadrukken dat wij (als Vakantieadressen.NL zijnde) geen onderdeel zijn van deze (boekings)overeenkomst tussen de gast(en) en de verhuurder.

Hoe kan ik een vakantiehuis reserveren?

Bij Vakantieadressen.nl boekt u een vakantiehuis altijd rechtstreeks bij de verhuurder. Wilt u het vakantiehuis reserveren? Vul dan het reserveringsaanvraagformulier in. De verhuurder zal vervolgens contact met u opnemen om uw reserveringsaanvraag verder af te handelen.

Vakantieadressen.nl laat u en de verhuurder geheel vrij om een (boekings)overeenkomst in welke vorm dan ook en naar eigen inzicht vorm te geven. Wij benadrukken dat wij (als Vakantieadressen.nl zijnde) - in welke vorm dan ook - geen onderdeel zijn van deze (boekings)overeenkomst tussen de gast(en) en de verhuurder.

Kan ik mijn vakantie annuleren?

Bent u genoodzaakt uw boeking te annuleren, dan dient u hiervoor direct contact op te nemen met (1) de verzekeringsmaatschappij waar u een annuleringsverzekering heeft afgesloten en met (2) de verhuurder van het vakantiehuis. In vele gevallen heeft een verhuurder eigen annuleringsvoorwaarden en/of annuleringstermijnen opgenomen in zijn algemene voorwaarden en/of in de (boekings)overeenkomst die u met de verhuurder heeft gesloten.

Wij benadrukken nogmaals dat u en de verhuurder vrij zijn in het tot stand laten komen en vormgeven van een (boekings)overeenkomst. Wij zijn geen partij binnen een dergelijke overeenkomst.

Kan ik mijn vakantie wijzigen?

Voor het wijzigen van uw boeking verwijzen wij u door naar de desbetreffende verhuurder. Wij laten de verhuurder vrij in het wel of niet toelaten van wijzigingen van uw boeking.

Wie is het aanspreekpunt voor mijn vakantie?

Zowel voor, tijdens als na het verblijf is de verhuurder het aanspreekpunt voor al uw vragen over bijvoorbeeld het vakantiehuis en uw verblijf.

Als ik een reserveringsaanvraag plaats, heb ik dan het vakantiehuis direct geboekt?

Nee, een reserveringsaanvraag is geen definitieve boeking. Weet u al zeker in welke periode u een vakantiehuis wilt huren, dan kunt u via onze website een reserveringsaanvraag plaatsen bij de verhuurder. De verhuurder zal vervolgens contact met u opnemen om uw reserveringsaanvraag verder af te handelen. Uw reserveringsaanvraag wordt pas een definitieve boeking (met betalingsverplichting) indien u en de verhuurder besluiten een (boekings)overeenkomst aan te gaan.

Wij benadrukken nogmaals dat u en de verhuurder vrij zijn in het tot stand laten komen en vormgeven van een (boekings)overeenkomst. Wij zijn geen partij binnen een dergelijke overeenkomst.

Betalen en betaaltermijnen

Wanneer u en de verhuurder een (boekings)overeenkomst sluiten, gaat u een betalingsverplichting aan met de verhuurder van het vakantiehuis. U betaalt dus rechtstreeks aan de verhuurder. De verhuurder is vrij om zijn eigen betalingstermijnen te hanteren. De verhuurder zal u hiervan op de hoogte stellen.

Kan ik telefonisch contact opnemen met de verhuurder?

Ja, bij ieder vakantiehuis staat het telefoonnummer vermeld waarmee u rechtstreeks contact kunt opnemen met de verhuurder.

Is de beschikbaarheid actueel?

Ja, de beschikbaarheid is actueel. De beschikbaarheid wordt actief door de aangesloten verhuurders bijgehouden. U mag er dan ook vanuit gaan dat de beschikbaarheid actueel is. Mocht de beschikbaarheid van een vakantiehuis niet actueel blijken te zijn, dan verzoeken wij u dit door te geven aan onze klantenservice.

Waar vind ik de actuele prijzen?

Bij iedere accommodatie vind u – onder de beschikbaarheidskalender - een overzicht van de actuele prijzen. Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.

Kan ik een bezichtiging inplannen?

Wilt u de accommodatie bekijken? Via het contactformulier - te vinden op de desbetreffende pagina van een accommodatie - kunt u rechtstreeks contact opnemen met verhuurder en daarbij vragen om een bezichtiging in te plannen. Het contactformulier kunt u vinden door te klikken op: 'Stel ..... een vraag per mail'. Deze tekst is weergegeven direct onder de oranje 'Reservering aanvragen' button.

Kan ik een optie plaatsen?

Heeft u nog enkele dagen bedenktijd nodig en wilt u graag een optie plaatsen? Bij de meeste accommodaties is het mogelijk om een optie te plaatsen. Via het contactformulier - te vinden op de desbetreffende pagina van een accommodatie - kunt u rechtstreeks contact opnemen met verhuurder en daarbij vragen om een optie te plaatsen. Het contactformulier kunt u vinden door te klikken op: 'Stel ..... een vraag per mail'. Deze tekst is weergegeven direct onder de oranje 'Reservering aanvragen' button.

Is het mogelijk om een annuleringsverzekering bij te boeken?

U kunt overwegen om een annuleringsverzekering af te sluiten. Verzekeringsmaatschappijen bieden vaak een groepsannuleringsverzekering aan. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de verzekeringsmaatschappijen. Vakantieadressen.nl biedt zelf geen annuleringsverzekeringen aan en bemiddelt ook niet verzekeringen.

Waar vind ik de adresgegevens van een accommodatie?

Op onze websites worden vanuit privacy overwegingen geen adresgegevens van accommodaties getoond. Wilt u graag weten waar de accommodatie exact gelegen is, dan kunt u hiervoor contact opnemen met de verhuurder.

Contactformulier

  • Hartelijk welkom op de website

    www.5slaapkamers.nl

    een website van:

    Vakantieadressen.NL B.V.

    Needseweg 23A

    7151 MH Eibergen

    Telefoon: 0545-477370

  • Openingstijden:

    Maandag t/m vrijdag van 10:00 – 17:00 uur


    Bedrijfsgegevens

    Vakantieadressen.NL B.V.

    KvK: 69431183

    BTW nr: NL 857872151